среда, 19 ноября 2014 г.

Ніжніченко Олена Євгенівна


















Учитель хімії та біології



e-mail: nijnichenko.olena@gmail.com

Дата народження: 22.02.1967
Освіта: вища,  ДНУ, біологічний факультет




Педагогічний стаж: 27 років

Категорія: спеціаліст вищої категорії

Педагогічне кредо: 
Кожній дитині – світло знань
Кожній дитині – світло любові
Віру в сили свої без вагань
Як запоруку щасливої долі.

Тема за якою узагальнено досвід:

Цикл уроків:


"Оксиди"


Позакласний захід:

«Брейн-ринг»


Відкритий урок за темою:

«Окисно-відновні реакції»


Виступ на педагогічній раді:











"Вчитель року - 2015" в номінації "Вчитель хімії"
Вчитель хімії - Ніжніченко Олена Євгенівна (Лауреат)

libfile.php?path=vchitel_roku%2F&filename=vchitel_roku_2015_2   libfile.php?path=vchitel_roku%2F&filename=vchitel_roku_2015_2   libfile.php?path=vchitel_roku%2F&filename=vchitel_roku_2015_2
libfile.php?path=vchitel_roku%2F&filename=vchitel_roku_2015_2   libfile.php?path=vchitel_roku%2F&filename=vchitel_roku_2015_2

Переможці олімпіад


2014-2015 навчальний рік

РАЙОННІ

1ІІПавленко МиколаХіміяНіжніченко Олена Євгенівна
2ІІІМельникова МаріяХіміяНіжніченко Олена Євгенівна
3ІІІЛук"яненко Максим11АХіміяНіжніченко Олена Євгенівна

2013-2014 навчальний рік

 РАЙОННІ


1IIIПавленко МиколайХіміяНіжніченко Олена Євгенівна



Шкільне життя




1 комментарий:

  1. Здравствуйте, я Хелена Хуліо з Еквадору, я хочу поговорити про службу фінансування Le_Meridian на цю тему. Фінансова служба Le_Meridian надає мені фінансову підтримку, коли весь банк у моєму місті відмовився від мого прохання надати мені кредит у розмірі 500 000,00 доларів США, я спробував усе, що я міг отримати позику в своїх банках тут, в Еквадорі, але всі вони відмовили мене, тому що мій кредит був низьким, але з божою благодаттю я дізнався про Le_Meridian, тому я вирішив спробувати подати заявку на позику. Бог бажає, щоб вони дали мені кредит у розмірі 500,000.00 доларів США про позику, яку мої банки тут, в Еквадорі, відхилили мене, це було дуже приємно робити з ними бізнес, і зараз мій бізнес проходить добре. Ось контакт з електронною поштою / WhatsApp, що фінансується Le_Meridian, якщо Ви бажаєте отримати позику від них. Email :lfdsloans@lemeridianfds.com / lfdsloans@outlook.comWhatsApp Контакт: + 1-989-394-3740.

    ОтветитьУдалить